something so beautiful, like a sky without clouds.




Två bilder från idag (tors). Stickad tröja - monki, Lädershorts med fodring - Modekungen.se, Peacehalsband - Ur och Penn, Korsörhängen - Spanien, Halsduk - monki.

Idag åkte jag in till stan vid lunchtid med Jossan. Vi åkte ut till Hagebycenter och kollade och fick med mig ringen hem som jag visade i förra inlägget. Min mor, Tony och stora syster var där med så vi fikade med dom också sedan åkte vi hem till mig med dom. Käkade och fixade oss lite sen kom Bella med så åkte vi hem till Vp. Där var det 6 grabbs. Blev döchill spelade fifa ogrejer! Bella följde med mig hem nu och vi ligger med en varsin data här i soffan. Skulle bli en film men vi får se hur det går med det! Har några nerladdade haha!
S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0