PUDERPINK - SKJORTA.




Lite random bilder från i fredags på mig. Ny skjorta och nya skinnbyxor som jag fick med mig hem från Stockholm! Skjorta - Weekday, Skinnbyxor - Zara

Zorry vänner för dålig uppis! Igår (lördag) tog Matilda och jag hem lite folk för chillkrök. Ni får bilder snart. Jessica, Crille och Jesper sov kvar inatt. Milla kom förut på dagen och vi har varit och pantat HAHA, alla öl brukar osv från festerna här. äckligt var det ja. Köpte med oss massa gott hem hit så har vi sett filmen -piranha med jesper. läskig men bra film, slutet kunde dra dock HAHAHAH. Mamma gjorde mat förut med och blev efterrätt. Nu vankas det SOLSIDAN!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Liesa Eschemann

ohhh iam in love with this shirt really cuuute

2011-01-24 @ 12:22:04
URL: http://rocknrollrosa.blogspot.com/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0