pants over waist




Ida och jag idag! Börjar bli lite läskigt att vi lyckats komma likadana till skolan nu ett antal gånger... haha!





De två första bilderna är från idag.
De andra tre från igår!
Ida och Dullie tonade btw mitt hår igår iskolan, fick de i uppgift så ställde upp för laget. NI ser på Bilderna!

Sov hos min Jesper inatt och jag skojjar inte om att vi vakna halv 10 och jag var i skolan 10 över 10. Började vid 10 så det gjorde jag bra, snygg tjej var jag oxå.. Har nu varit hemma sen 4. Lekt med våran teddy och gått prommis i skogen. Datan har även vart min vän ikväll. Ser nu på film med sara och crille.Efter det börja packa för helgen. wiiie!!!
MATILDA
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0