nutrilette&modernfamily


januari 2010 (ett år sedan)

hänt en hel del sen dess..

jag har lyckats gå ner runt 10 kg och skaffat mig en hejdundrands bra pojkvän!
nu har jag även bara några månader kvar i skolan, sedan är den tiden över för mig. Dock har jag bara längtat. Ser inget roligt med att gå i skolan och worka sitt as off utan att få något tillbaka. studieförberedande linjer är inte direkt min grej faktiskt.

keka nyss lite tacopaj!  jag har helt och hållet slutat äta potatis, pasta och bröd & det visar sig nu efter ett tag på kroppen och vågen. det snackas så mycket om beach -09, -10 så iår ska jag försöka vara fit till beach 2011, så mycket som jag kommer göra efter skolan!

jag vill rekomenedera nutrilette/ måltidsersättningar, tog en till lunch igår och vart inte sugen på något fören 8 på kvällen?  man håller sig riktigt länge på dem. dock e dom ganska dyra men billigare än en lunch på stan & mycket nyttigare. caffé latté smaken var god faktiskt. testa!

Nu blir det Modern Family! Jag har inte varit tjejen som följer serier direkt men benjamin fick mig att kolla galet på denna serie, jag rekomenderar den starkt!



/EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0