Like a rose waiting for a bumblebee.



Bild 1: Min outfit idag. Jacket - Weekday vintage (ny från stockholm), tisha - mq, Skinnshorts - Lindex, Skärp - mammas gamla, Ring - modekungen (fått av min älskling).Bild 2: Ringen som jag fick av min älskling igår, från modekungen.se. en försenad julklapp sa han hihi. ååh bästa han! Gillar den skarpt samt han!

Har varit och fikat ni får bilder snart. Min crille följde med mig hem efter stan nu, vi chillar i soffan och ska hjälpa mamma med tacosen! mina systrar och deras pojkvänner kommer snart också! taco-kväll!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar ringen



PS kolla smyckes tävlingen på min blogg http://www.accessoeramera.nu/2011/01/tavling-valj-ett-smycke.html

2011-01-22 @ 14:45:50
URL: http://www.accessoeramera.nu

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0