katten och jag.


Jessica (katten) och jag i fredags.

Nu är vi vakna Jessica och jag. Vi har ätit frukost och piggnat till. Bella åkte till skolan vid lunchtid och Matilda imorse. Ska snart fixa mig lite och ta mig in till stan och möta min älskling. Följer med hem till han sen och sover där inatt. Vi hörs där!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: bellut

sv till sara; haha den är verkligen klockisch, skrattar så fort jag ser meningen eller tänker på den! ;)

love <3

2011-01-19 @ 23:18:01
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0