Igår blev de rajjrajj.













Massa Bilder från igår med våran kamera, från förfesten hos Clara och sen festen hos Ville. Kommer nog upp fler bilder när jag är busig och kopierar hehe! Jag är tjejen med grått linne, rött hår mm. ni vet.

Hade jätteroligt igår och det blev en lyckad kväll! blev mycket dans, skratt osv med massa tjejer haha bizz. Tack för kvällen ni som var med! En mysig pojkvän kröp ner i min säng imorse hihi, han hade varit på fest och sovit borta och kom hit på morgonen. Han, jag , tilda och jesper åkte bort till pizzerian och mötte upp pappa, sanna och timmy så åt vi alla pizza förut. sedan hängde vi med upp till sannas och timmys lägnehet förutom pappa då. blev en kaffe och chill. är  hemma nu och har inte bestämt mig för vad ja ska göra än ikväll. två val.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0