I did not think there existed kind-hearted people anymore.


Lite av dagens outfit. Visst är min vägg ganska cool?

I skolan idag hade vi en lektion, vi påbörjade hotell A kursen idag. fick sluta strax efter 9 imorse, vi har det rätt skönt. Gick och fika med Anna, Bella och Jessica då. Anna drog sig sen så satt vi tre kvar i några timmar? sen mötte vi upp Matilda så luncha vi på ströget - chicken-kebab. De hängde med oss hem sen så drack vi lite kaffe och prata! Crille kom förut med. Han har hjälpt mig sätta upp mina nya säng som kom idag. sjukt skönt!!! Jessica och Bella drog sig hemmåt för ett tag sen. nu ska jag och min Crille ha en mysig kväll. vi hörs med bilder från dagen snart!

VET NI?! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!! Någon hade hittat våran kamera, han går på Crilles skola och kände igen honom på fotona i kameran så han hörde av sig till Crille och min Crille fick den idag tillbaka så nu har vi den. BACK ON TRACK! Trodde inte att det fanns godhjärtade människor längre.. helt sjukt. sånnt här händer ju inte. tack gud <3
S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0