gästblogg

hej på er alla glada människor, det är ida som talar. matildas käre vän. så jäkla sjukt egentligen när man tänker tillbaka. inte trodde man att jag clara och matilda skulle sitta här i min säng och gagga om allt. vi har iallafall haft en myspyskväll @myplace. riktigt mysigt. känner övertröttheten börjar sprida sig, om ni tycker matilda är yr i vanliga fall skulle ni se henne nu haha.

lägger in lite bilder, kul va? eftersom en viss sara har tappat bort sin kamera..... ;) ha en bra natt. och en FETINGLÄNK till mig själv Ida och Clara


söta tilda och clara


brudar brudar brudar


jag och tilda!


äre fest?

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0