bibban.


Matilda, Milla och jag i fredags. Tagen från Cissis blogg, heehe hoppas de va lugnt  : )

Sitter i min ensamhet på bibban i stan och pluggar lite matte med godis och lite datakik. Slutade två då vi såg på filmen "tusen gånger starkare" på bio i konstmuséet på våran svenska lektion. soft. Mötte upp Milla och Matilda då så följde jag med när de käka lunch! de lämnade mig för ett tag sen för hemgång så jag satte mig här och väntar på min kille. Vi ska hem till honom och det mys oså ikväll. Vi hörs där. nu ska jag bläddra lite i matteboken igen ..
GRATTIS TILL SÖT JUSSÄÄÄN SOM FYLLER ÅR IDAG MED! PUSS PÅ DIG! ♥


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket bästa du! :) <3

2011-01-27 @ 22:09:35
URL: http://jjosefinefransson.blogg.se/
Postat av: cecilia.

det är så lugnt så :)

2011-01-27 @ 23:40:46

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0