u'n me alone in a country where nobody know us.

Har fått frågan vart dessa blåa jeans är ifrån och halsbandet Crille fick av mig i julklapp!


SVAR:
Jeansen har jag haft väldigt länge och de är från Vila.


SVAR: Halsbandet valde jag ut en lång kedja i silver och en "platta" i silver och beställde att det skulle stå vårat datum graverat. Gjorde detta på guldkompaniet. tog ca en vecka innan det var klart!

Fredag nu igen! hur skönt? hade engelska hela förmiddagen till kl:11. är hemma sedan dess. fixar lite och sånt och drar mig inått stan om 2 timmar ungefär. Blir att gå och äta pizza med tjejerna sen hem till fanny i en lokal och förfesta och fixa sig med en massa tjejer. sedan drar vi oss mot söderköping med massa folk på en lokalfest som min vän vp håller i. kommer bli göööör najs!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0