onsdag.


Bild 1: Min chokladboll eheh. Bild 2: Jag och Bella idag på fikan. Bild 3: lite Matilda och Sötijessica katten. Bild 4: Matilda, Eve och Carro idag/ikväll.

Älskling skjusa mig till praktiken imorse, inte dåligt att ha en pojkvän med bil känner jag hehe. Efter praktiken mötte jag upp Matilda, Jessica och Bella. Var jätte kul att vi fyra äntligen var tillsammans igen, för vi är to good liksom! Vi gick och tog en hedlig fika på Coffee house och hade det mysigt. Efter gick Matilda och jag till andra Coffee house och träffa Eve och Carro blev massa prat och vi tog tåget hem tillsammans. Var på tok för länge sedan vi umgicks! Nu ligger jag i sängen alone. Blir en ensam natt inatt. inte okej. Bara för att idag är jag inte lika trött som jag varit alla andra dagar efter praktiken ..

 


Hottemptations Kommentarer
Postat av: hanna

när får vi se kläderna du vann ? :-)

2011-02-16 @ 21:09:31

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0