Linköping.





Bilderna är från i Lördagskväll/natt då vi åkte till Linköping och festade loss i en villa som var fullt av härligt! Hade det skitkul blev verkligen lyckat! Snodda från Bellas blogg hihi. Inatt sov jag hos Jessica med bästa tjejerna och vi hade hur mycket chips och dipp mm som helst. Idag blev det sänghäng inne på Jessicas rum hela dagen framför as bra film. blev en liten fika också med berömda kaffet hääh. Crille hämtade oss där och nu är jag hemma. ska äta lite och fixa mig, sen hämtar Crille mig och Jossan så ska vi in och se på bio. Vi skulle sett med Milla och ett litet gäng men den biofilmen har vi redan sett. Vi hörs sen. kanske blir en outfit. funderar på att inviga mina Jeffrey Campbell ikväll?!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0