In Stockholm baby.



Bilderna är från när vi var här i Stockholm för 1 månad sen ungefär. Har med mig kameran så det kommer nya.

Dåså nu är vi i Stockholm igen, jag bloggade på tåget vid lunchtid med det kom tydligen aldrig upp.. Samtidigt som jag var påväg hit får jag ett leverans meddelande från nelly.com att mina beställda varor som jag vann har kommit HAHA! får kolla dem på måndag! Idag har vi varit på stan varit inne på urban outfitters osv. sen var vi så trötta allihop  och stackars Matilda är ju sjuk, så vi drog hem rätt skapligt hit till Malins lägenhet och har svullat gottigheter, chillat, ätit och sett let's dance. Nu har vi alla gått och lagt oss och pratar :) Blir ner på stan tidigt imorgon, fixa inför kvällen också osvosv! YEHU. Nu ska jag ringa älskling som även fått KÖRKORT IDAAAG!! Grattis igen plutti :') . Vi höres. Hoppas ni har en fin fredag kväll!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0