hej, jag är en gästbloggare! ELLER?

hello, my name is anonym. kommer inte ens tänka tanken att nämna "my real name", för autografer kommer jag inte skriva. sitter med mina vänner i klassrummet och sara berättade nyss världens darkest hemlighet för oss!! spännande va? ;)

mitt emot mig just nu sitter två tjejer och tror att de är snygga eller liknande? men icke, fulaste fejjjorna har de just nu! fula, fula och återigen fula!

efter skolan blir det hemligt uppdrag ner till hemköp, man kan undra vad vi (eller ska jag säga sara) har för uppdrag till den kontinenten? humm... jaja inget speciellt. jo, man kan ju faktiskt tycka det! HA HA HA lille gumman, feeling bad for u :'(

sara är en sådan tjej som kan slänga ur sig himla smarta kommentarer ibland, ville bara att alla ni läsare skuulle få veta det!

HEJDÅ!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0