gårdagens outfit.



Gårdagens outfit. Skinnbyxor - Zara, Vit skjorta - Monki (gammal), Skinnjacka - Vila (nelly.com priset), Skor - Jeffrey Campbell (nelly.com priset också). Fjäderörhänge - madeby min vän Milla.

Igår var jag på bio med Jossan och Crille. Vi såg filmen Sanctum och den var faktist bra! Efter skjusade han hem Jossan, Bella mig och Milla. Milla följde med hem till mig så sov hon över här inatt. hehe blev film och lite så. Idag har vi segat och har precis bakat en kladdkaka. Guu så kladdig den är. Nu ska vi se avatar. hörs efter!



Hottemptations Kommentarer
Postat av: hanna

ja har funderat länge på att färga rött och din hårfärg är skitfin! du färgar ju i skolan eller om det är din syster som färgar på dig, anyway... asså om man ska färga själv, har du något bra tips på vilken färg och så man ska använda för att få en sån nyans du har i håret? KRAM TJEJER!

2011-02-24 @ 00:23:05

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0