Ballyhar king







Min ponny som jag sålde för 3 år sedan. Några bilder från den tiden då det var han och jag. Jag saknar att rida och jag saknar mina hästar jag haft. Men ibland saknar jag det/dom mer än mest. som nu. Som att han vann igår, att han var med på tv. Jag har för öppna känslor med hästar men är glad för "Harry" som han alltid blivit kallad att han får göra det han är bäst på. Han var som en bästavän för mig, som mina två andra jag hade. Jag älskar dem fortfarande. Han är så fin och gullig, titta bara! ♥




Hottemptations Kommentarer
Postat av: Alexx

2011-02-28 @ 08:17:40
URL: http://alexxkjorsvik.blogg.se/
Postat av: Alexx

SÅÅÅÅ tråkigt att du sålde honom! ni kunde ha blivit bäst tillsammans! börja rid igen unge! (;

2011-02-28 @ 08:18:30
URL: http://alexxkjorsvik.blogg.se/
Postat av: Jackie Georgsson

VÄRLDENS BÄSTA HARRY!!! :'D

2011-10-10 @ 14:44:24

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0