111225.

bild från i somras 11.

Julen blev bra, åt, åt och åter åt. som man alltid gör. Vi äter dessutom tacos istället för julmat på julafton. Det är så mycket godare! Fick mycket bra julklappar också som massor pengar, högtalare, perfymer, löshår, presentkort och annat kul, hel nöjd då jag inte önskade mig något! :) Sen åkte bella, tilda och jag till lite kompisar och festa till 7 imorse. Det toppade min julafton haha! Somnade 8 imorse som ett litet barn i min säng. Just nu sitter jag i morgonrocken då jag sov till 16. Snart kommer lite tjejvänner hit så får vi se vad vi gör :)

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0