You can count on me like One, Two, Three..


Ph1: Clara, Jag, Jessica, Becca och Ida igår hos min stora syster!
Ph234: MYSELF.

Trivs ganska bra i mitt hår nu, har ju inte haft utsläppt på nära 7 veckor snart. Just för att de sett förjävligt ut!

Ikväll hoppas jag på att träffa lite härliga vänner. Har haft en sjuk natt om jag får säga så. Haha hade jäkligt kul iallafall! Och så har iförsig hela mitt lov varit, Förjävlgt Bra!
Ha de gött!
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0