vårväder!




såhär ser vädret ut de kommande dagarna, ser ju hur underbart som helst ut de tre första dagarna på lovet framförallt! 

Har en liten undran till sara&matilda + pojkvänner.

jag & benjamin är ''barnvakt'' åt Ronya imorgon (fre- lör- sön) då mamma & R är på kryssning. sedan så har ju jag Malins hus helt för mig själv i ca 2 månader framåt men jag tänkte om ni ville komma & grilla & mysa ett par dagar antingen i helgen eller på lovet? vädret är ju extra fint ute hos mig också nu när solen väl kommer fram eftersom att vi bor vid skärgården, tippar på runt 20 grader :)

 


Hottemptations Kommentarer
Postat av: sara

Vad glad jag blir! Kommer jätte gärna på lovet och grillar och myser eve :) vi får planera in någon dag <3

2011-04-14 @ 22:46:43
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0