NEW IN.


Vita spets shorts - Bikbok 199 kr, Höga jeansshorts - H&M 199 kr


Vit detaljerad tisha - H&M 99 kr

Detta inhandlade jag mig idag i stan och till de vita spets shortsen vill jag bara ha sommar och bruna ben till NU! Jag har ätit mig två mackor till kvällsmat, sett bästa dh och insåg nu att jag missat bb. jaja .. jag softar på. ledig imorgon som sagt. : )


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är det bara du som skriver sara? vill att matilda ska skriva också!!!!

2011-04-13 @ 15:24:56
Postat av: -

brukar ni låna kläder av varandra? :)

bra blogg förresten! :)

2011-04-13 @ 16:33:09
URL: http://-
Postat av: nathalie

vill du sälja jeanssortsen??? pls

2011-12-03 @ 14:04:25

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0