Modevisning at HagebyCentrum!



Ph: Me by Papi.

Tidigt imorse åkte jag upp till våran skola/frisörochmakeup lokalerna. Där blev jag och mina vänner stylade för att sedan vid halv 1 gå modevisning på HagebyCentrum. Gina Tricot och Cubus sponsrade oss modeller med våra kläder så vi fick själva välja vad vi ville i deras butiker. Förutom att våran "show" blev sjukt fail var det väl ganska kul. Vi hade inte ens fått 1 sekund att planera och träna så allt var en enda provision.

Käkade paus sallad med pappa och hans nye familj sedan skjusa de mig hem.
Så nu ska Sara och jag börja fixa oss sedan vidare till Jessica där vi ska grilla och föra med massa andra brudar med. Kvällen spenderas där efter hos zako! LÄR BLI EN JÄKLANS TREVLIG KVÄLL!
På återseënde här laterr.
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: clara den underbara

plutt ! det heter CENTRUM inte center ;)

2011-05-01 @ 16:12:29

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0