Forever Yours


Bild på oss från våran 1års dag som vi firade på spahotell i Kolmården en weekend.


Och en bild på oss från våran 2 årsdag som vi firade på en jätte mysig restaurang.

Att två år kan gå så fort? Jag har haft så underbara stunder och mycket skratt och tårar med min älskling att tiden bara runnit iväg.. Allt vi har gått igenom och går igenom gör oss bara starkare tillsammans. Det kommer en tid när man förstår det, när man aldrig ger upp utan ser ljust på framtiden. Han är mitt hjärta, miin älskling och bästa vän.

Nu har jag förövrigt honom här. Vi har de mysigt, ska se filmis nu! Imorgon skjusar han mig till skolan så vi hörs där..
JAG ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA JESPER!
/ DIN MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0