En runda i Kimstad.


Jag och Milla förut haha ♥

Förut ringde min vän Milla mig och brast i skratt då jag sa att jag skulle bege mig ut på en jogging tur, blev faktist så att hon kom hit. även med jogging skor åt mig  hahaha. Vi tog ett päron med oss ut och promenera/jogga i över en timmarunt här i Kimstad! En hel del prat självklart också! Bäst är hon, bäst är vi!  : ) Nu blir det ut med vovven med tilda sedan väntar en marabou på oss. maaah.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: cissi.

haha sara det är bara en google bild ;)

2011-04-15 @ 16:33:35
Postat av: sara

haha aaava cissi ;) var tvugna att ta bildbevis ju! :D

2011-04-15 @ 17:10:02
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0