vart hos frissan hela förmiddagen

menade såklart att jag hade vart på frisör skolan hela förmiddan och hade min egna frisör vanessa som shamponera och styla mitt hår skit snyggt! Vi slutade runt 12 så efter det gick jag med mina klasstjejer lite på stan och jag åkte senare hemåt.
softa dagar love it

jag kom hem från min ponny nyss föresten han är halt :( krya bebis!


Här är mitt hår när det var klart , redigerade färgen på bilden lite don't ask me why ..


inne i våran salong , jag och sötis rebecca i bakgrunden :)


clara ÄLSKAR att permanenta


vanessa och becca i stan ;p
/ MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: ARG VANESSA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA VAFAN ÄR DETTAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-07 @ 22:06:06
URL: http://annavanessa.devote.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0