bilder från "skolan", onsdag.


jessica, jag och bella


anna och kajsa, riktigt grymma. kolla bara på dem! haha


kajsa, jag, anna, jessica och bella!


jessica, anna, kajsa och bella. snyggisar ;)


vi åt chicken kebab halv 11 haha..


jag och kajsaaaa!


jessica och anna på coffeehouse, vi tre gick och tog en fika efter käket.


jag på coffeehouse


igen

försov mig så kom lite försent imorse.. 45 min då vi hade någon lek haha. vi skulle slutat 11 men fick sluta 09:20. sjukt!! så vi drog ner på stan vi 5 brudar blev käk och sedan drog bella och kajsa på språk vid kl:12-15.. medans vi andra tre gick och fika för vi valde inget språk. vi satt ett par timmar där och fika, sjukt mysigt. tog bussen hem med jessica runt 2 tiden och vi två har så kul och pratar om allt osånt hihi puss på min lilla jessi-katt!

/  S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: jessica

bästa du <3 :) hihi.

2010-09-08 @ 16:54:22

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0