Peace Out!

Ojojoj, hela dagen har man inte mått bra alls ...
Vaknade med en bellut i sängen, haha var nog fortfarande onykter då, vi lagade tacos med sara sen runt 3 snåret mötte jag upp evelina på stan och vi tog en lång fika, behövdes prata där efter nåra månader ja! (mer om de imorn)
Jag hade huset för mig så oväntat kom två killkompisar (johan&kalle) hit, snacka lite skit sen drog jag hit tjejerna (bellie&jessica) till mig. Killarna drog sig efter ett tag och min jesper kom hit senare.
Så vi 4 har sett skräckfilm och gottat oss en aning, kan man bli räddare eller? (mitt hus är läskigt)
Girlsen åkte hem nyss och nu ligger jag , jesper och teddsan isängen. Hoppas ni hade en galen lördag bitches! :)
Godnatt/Matilda


jag jessica och bellie första skoldagen efter sommarlovet iår.

jesper och jag . bild från när vi var i spaninen för en månad sen .


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0