somliga ljus brinner aldrig ut


jag.


jag och crille! den här kvällen va jag, crille och jeppsson ute och dansa och parta!


spela racket i havet, crille och jag.


jag när jag solar. tilda tog smygfoto haha!


jag och crille, fyfan vad kul!


crille och jesper , den här kvällen asså :D


jag och crille!


söta mami :)


jag och matilda :)

alla bilder är från spanien och har hundratals fler! saknar att vara där redan, det var så underbart. saknar värmen. saknar att fixa sig och åka till en fin resturang och dricka färgglada drinkar. att gå upp tidigt och gå ner till poolen eller till havet. att åka taxi med en spanjor mitt på natten som har as bra musik när man är full. att betala med eouro. se palmer. ha en blå himmel och en massa mer. låter som jag aldrig varit utomlands innan ( haha ) men tro mig det har jag många gånger. bara att det är alltid sista resan jag saknar mest, den här gången var även min pojkvän och jeppsson med så de va något nytt!

/ S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0