öland -10 /EVE


Kalmar
- första stoppet



mina systerbarn



matilda & sara



färjarstaden



matilda slår knott


softarn hah' ?


fina sara på bussen mot borgholm!



sitter vid hamnen och kollar solnedgången



borgholms boy & eve


eve & sara i köpingsvik, den första är knäppt!



Vi hade det så himla mysigt & trevligt!



Hej! Nu kommer jag Evelina börja blogga igen. Min kamera är tillbaka och jag har tryckt in en hel del bilder i datorn. Jag är förövrig hos Sara & Matilda. Kommer ni ihåg vårat bråk?  Vi hittar alltid tillbaka till varandra!

Nu ska vi gå ut och ta en runda med vovvisen. Sedan ska vi nog sova, vi alla ska upp ganska tidigt imorgon! 

/ Eve


Hottemptations Kommentarer
Postat av: ELIN LING

älskar bilderna:)

2010-09-26 @ 14:33:36
URL: http://stylel.devote.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0