oh girls just they wanna have fun


jessica, bella, kajsa, anna och stoffe.


jag, jessica, bella, kajsa och anna.


jessica, bella och kajsa!


jag, kajsa och anna. brillz-power


söta vi är va?


random bild på mig..

vi hade matte i 3 timmar. sedan hade vi svenska i 3 timmar. fast svenskan va soft, vi gick till stadsbiblioteket och satt och nörda med datorer och en massa snack bara sen fick vi sluta en halvtimme tidigare ( whii ) jag mötte upp eve på momangen istan så gick vi och tog en fika på coffeehouse! kommer bilder från det nu, sedan outfits bilder från idag. / från eran  S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0