klipper syr och förnyar

har nyss ätit räkmackor som sara skrivit och vi ser nu på Idol! Tiden går så fort mellan alla idol-säsonger :o
Jag har klippt och sytt i lite gamla kläder , som nya , lägger upp bild på de snart =)


jag och jessica , bild från minneskonserten i maj.
Har inga bilder på min lånedata mer än de jag tar nya helatiden , tråkigt och undrar om alla mina bilder på min data (som nu är på verkstan) kommer gå förlorat . Om alla dom har försvunnit kommer en del av mig med försvinna ... ooooooohhh!!! Min mobil har föresten kommit idag men får den inte förns jag städat rummet haha min mamma gillar inte att alla kläder ligger på golvet.
hörs sen /matilda

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0