im calling out to you again , wherever you aaaare





som vi brukar säga , det handlar om att bjuda på sig själv .


ida och jag på matten, ungen åker till mallorca imorn.GIFTIGT SVARTSJUK! alla de bilderna över är oxå från skolan, thagang!


min älskling följde med mig hem efter skolan, han följde även med mig och träna ikväll. Vi har ätit pizza och jag är stendöd ..  jag är så hiiimla trött och längtar till nån förändring på nått, jag vet inte , kanske inte borde veta (?)
varje dag känns som ett krigsfält, man kämpar tills dagarna är slut och vaknar upp till samma kämpande dagen efter, aldrig kommer belöningen till det bra, för inget är bra , ingen vinner på att kriga.
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0