i just wanna live when im alive






jag och bellie hos fredde yesterday
(ni ser även hur mitt hår blev nu efter jag färgat, hade hoppats på att de skulle bli ljusare men fick nöja mig med att det blev jämnare färg i hela håret fast något mörkare dock)


sara hos fredde


natt käk hos Ida , kunde vi skrattat mer eller? haha 6pack på magen när man vakna huhu


sara och clara :)




vi sov alla 6 tjejer hos Ida, efter as bra motion i åby somnade vi as bra tjejer as bra hos asa bra Ida♥
alla bilder är tagna från min vän bellies blogg /MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0