eftermiddagen / sara


min snygge vän milla snyggar sig mot trädet ;)


jag lika snygg vid trädet.. on naaat



sååå gullig hon är hihi =)


vi köpte med oss coola och choklad hem. SÅNT ÄR BEHÖVLIGT!

okej.. blev aldrig att träffa crille förut. jag träffa milla direkt och även cissi honka på så tog vi en chicken, gulli milla bjöd på de och de va gött. vi fixa hårfärg och sedan drog milla och jag hem till henne hämta lite saker sedan hem till moi. hon färga mitt hår sedan har jag hjälpt henne med hennes plugg genom att förhöra na på något greiskt skit.. hon har sytt för fullt samtidigt och vi tog altan-häng ett tag där med. mamma kom hem med pizza till oss också och de va ju gott de med mhihi. hon åkte hem vid 23 ikväll också, såå najs :D puss på den tjejen. 8 års vänskap girlie  ♥

Hottemptations Kommentarer
Postat av: mullan

grymt bra dagar. bästa ni knowe o hulki<3

2010-09-24 @ 17:11:10

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0