DAGENS/ EVELINA






no make up today! 

Jag har faktiskt gått ner 5 kg också. Känns toppppen! =))

DAGENS:
skola skola skola.
Chicken kebab.
Stan runda.
Espresso house & fika!
Stress stress stress


Jag hade tänkt mig en jättelugn hemma kväll  ikväll men icke, Hanna ringde och snart kommer Erik, Kalle & Simon och hämtar mig haha. synd att jag ska keka och så men de får vänta lite..  Det blir nog en kul helg det här! Kommer inte åka hem varken idag eller imorgon. Puuuuh, jag sover aldrig hemma känns det som ..

Men jag har cp brottom så hinner inte blogga nu!




just nu

/ EVELINA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: josefine

Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! :) Välkommen in och gissa! Någon kommer länkas och det kanske blir just du! :)

2010-09-03 @ 22:05:06
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: lärare :)

Du ser ut att ha gått ner nästan äckligt mycket i vikt. Har jag rätt?

2010-09-05 @ 23:11:52

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0