okej på måndag börjar jag blogga igen

På Måndag börjar jag blogga helt seriöst igen.
Vet att jag har varit ett segt kräk. Men det var faktiskt vi bästa tre som skapade bloggen och jag ska inte hoppa av nu när vintern börjar närma sig fast att många släpper dumma kommentarer för att försöka trycka ner mig lite extra, går tyvärr inte. 

see u very seriously on monday.
Jag kommer nog lägga in ett par inlägg innan men ao you get it. 


/Evelina


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0