push push baby take it to the limit oh oh oh





bild 1 och 2: anna, jessica och jag. från i fredags i skolan och bild 3: på mig, från i torsdags då vi åt god chili wook. tagan från bellas blogg!

Jag glömde blogga i fredags hallå? HADE 10 MÅNADER MED MIN DARLING DÅ IALLAFALL! vi gick på stan och jag fick ett linne inhandlat sedan åkte vi hem till honom och åt god mat med hans föräldrar sedan myste vi och så var vi hemma bara. Helt spontant där hemma hos han satte han på mig en ring! men det är inte som ni tror nu ( haha ) utan han köpte en ring jag sa på stan jag ville ha och gått och gömt den hela tiden tills vi kom hem till honom, SÅ GULLIG BÄSTAPOJKVÄNNEN! jag älskar honom så sjukt mycket! älskar att vakna bredvid honom och han samtidigt håller om mig. älskar att somna bredvid honom, älskar att vara med honom. vi har så kul ihop och gör så töntiga saker ingen annan gör! vi kan prata om allt och jaaa han är min älskling. kärlek till dig min crille! ♥ / S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: din nutte

åh bästa du älskling! myyycket love <3

2010-10-04 @ 09:37:06

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0