höstigt & outfit/EVE











Im back! Jag vet att jag är hur seg som helst men det har hänt så himla mycket i mitt liv så jag har inte haft tid.

Just nu bor jag mer eller mindre hos min pojkvän. Lagarmat, städar och aa ni vet allt det där man gör varje dag. Jag jobbar även hemma och har träningar på gården ett antal gånger i veckan + skolan.
  jag hinner ju knappt sminka mig!! haha

Och då skjuts faktiskt bloggen på sniskan lite. Det känns så himla skönt att Sara och Matilda mina finaste flickor är så bra på det dom gör!

men här har ni en dagens iallafall!
visst är det mysigt med alla höstlöv? mitt ute i min fina skog ;) haha.

/EVELINA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: anna

..du passar inte in i den här bloggen med sara och matilda för du är och ser ut som en äcklig fjortis, rättare sagt en fucking kissie.. blir bara äcklad!!!

2010-10-14 @ 17:51:07

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0