It's friday and I'm in löööööve.


jag och bella i onsdags. snodd från jessicas blogg! muha.

Igår var det torsdag ja, och det var skola och blev lite donkenkäk med jessica och bella efter och sedan upp till friskis med bella på ett arobicspass som gick skit!!!! vi kunde inte move'sen.. haha. åkte driekt hem till crille sen igen. blev dusch, tvn och plugga! vi somnade väldigt skapligt och jag hade feber. han höll om mig hela natten och trösta mig när jag hosta nästan ihjäl mig varje gång, iih gulligaste! nu sitter jag i skolan på engelska, vi har lunch när som helst. vi har sett en relativt bra film i 2 timmar. soft. vi får tagga boxning på idrotten nu i eftermiddag! vi slutar nog tidigt som vanligt där, hörs när jag är hemma sen! Blir inget party hos crille ikväll så fredagsplanen är spräckt! / S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0