inget varar föralltid, om föralltid fanns ..




Gårdagens!
Körde på helsotade ögon igår och påtal om igår vart kvällen inte som planerad för kvällen slutade hemma hos oss, och här vart det inte som då väntat utan mer en misslyckad kväll för min del, men tack för igår tjejer, ni gjorde kvällen!♥ Det sista folket drog sig runt 4-5 på morgonen och bästa jessica och isabelle sov kvar.

Jag ska upp halv sex imorgon och åka och tävla med min ponny, blir ni förvånade om jag säger att jag sitter hemma själv en lördagkväll i depprition och saknad? Hade mer än allt velat följa med mina bästa vänner till ett par andra tjejer ikväll och gjort en galen random kväll istan .. Hur kan man ta det så hårt? Det är ju bara en lördag av tusen?
Ska gå ut med min hund som förövrigt har feber, hoppas ni har en fin lördag! / MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0