I´m sitting with a Rasta Man on a green brown cocopalm´s tray




Fyhundan vad jag saknar mitt hår som jag hade i somras, vilken fin färg det var. blir lite smått deprimerad. nu är mitt hår brunt fast toningen har gått ut, jätte slitet och tråkigt. ja så ligger det till. saknar varma sommarkvällar, att kunna göra något roligt varje dag ochkväll, inte behöva gå till skolan dagen efter. bara göra det man känner för, gå i shorts och sola, bada äta massa glass, sovmorgonar och vara med en massa fina vänner!! ni förstår vad jag menar! just nu sitter jag i skolan, med slitet, urtonat tråkigt hår! med höstkläder fast har två fina vänner ioförsig bredvid mig, jessica och anna. vi har svenska, och vi var nyss och åt pizza på lunchen. när vi slutar som är klockan 15, går jag jessica, bella, jossan och matilda och fikar, sen solning och träning tror jag! vi hörs dudes. MYCKET TEXT!

/ S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: CAROLINA

jaha okej, för ja har sett er snyggingar några gånger vid tågstationen :))

2010-10-14 @ 14:49:47
URL: http://cfelicia.blogg.se/
Postat av: mirandaj

jättefin blogg =)



Kika gärna in och kommentera min blogg också

Kram <3

2010-10-15 @ 15:24:09
URL: http://mirandajakobsson.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0