I En Rosa Helikopter ..





Sov hos bästa Bellie inatt, vi chilla svull, idol , skräckis , massa prat och kortlek och lite flumm till 5 inatt haha!
Steg upp runt tolv och senare kom min pojkvän och hans vän och hämta oss där ute på landet.
NU är vi hemma hos mig och killarna drog nyss så vi passa på att ta lite kort heh..
Sara kommer hem snart och då drar vi upp mot stallet till min ponny , hihi bellie ska hjälpa mig idag !

IKVÄLL♥
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0