Höstig dag!


idag när dullie och jag väntar på bussen från skolan (lilla clara oxå såklart)






våran super fina milla höstar sig♥


millis :)







jag och my ponie =)

Milla hängde med mig hem efter skolan, vi chilla lite sen följde sötan med mig till stallet. Hon hjälpte mig där och ujh ja vad man får göra bort sig ibland haha ;)
 Vi var hemma hos mig igen runt åtta och hon åkte runt nio.

Min fina pojkvän är hos mig och nu ska vi tagga film, the last airbender heter den!

FORTSÄTT FRÅGA OSS SAKER PÅ INLÄGGET NEDAN SÖTNOSAR
bara fråga oss vad ni vill , ni är skit söta vetni.
/ M A T I L D A


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0