drömmer jag eller? / sara


jag och älskling på bishop på vår halvårsdag i våras!

Klockan halv 8 imorse kom det en kille och bara la sig i min säng :O tror ni inte att det är min älskling eller? hihi jag fick ur mig "drömmer jag eller?" han hade tagit tåget till mig så tidigt imorse, gullet! vi har slappat hemma och bara myst.  senare åkte bella och jag in till stan och träna på friskis ett medelpass, duktiga tjejer en söndag! crille följde med hem och nu har vi laddat upp med coola, ostbågar och massa choklad och ska se snabba cash. han sover över här inatt. min bästa älskling.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0