bästa tjejerna! / sara


matilda, jessica, jag och bella! bästisar <3333

Denna lördag kvällen har varit random, matilda och jag åkte hem till pappa där även våran stora syster och hennes pojkvän va. vi åt god tacos och hade det mysigt. samtidigt här hemma hos mamma var anna, kajsa, jessica, bella och julie och vänta på oss ( haha ). Kajsa gullungen har städat hela mitt rum och garderob, just love her :)))! Vi fick komma på en fest skrevs det på sms så vi nappa och åkte dit till ett ställe vi inte visste fanns. långt åt helvete bort iallafall. finns människor till allt.. tss haha. bästa tjejerna kan jag lova att vi är, ååh gillar er galet! :) Jessica, bella, matilda och jag är här hemma hos oss och myser. vi ser på sommaren med Göran och svullar!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0