everybody wants a thrill







ber om ursäkt för min mobilias braiga bildkvalité, DAGENS- little street.
sjukt snöig dag HJÄLP!! Jag slutade lyckligtvis skolan runt 12 snåret, gick då och solade en 22minutare sen vidare hem hit där jag har fastnat tills nu.. fan va du förstör jämt datan!

Åker till min käre pojke snart som jag inte träffat sen i lördags, lång tid för oss :) Han ringde och sa att hans internet var kaos pga vädret så vetej fall jag kan fixa mer inlägg today!
Morgondagens planering står endast skola kl.08-20-20.00, fucking halft dygn? Jag räknar med att få se vissa av er inne på min linje -frisör ;)  som håller sig uppe på VrinneviPark mellan kl.17-20.00, Kungsgårds gymansiet har öppet hus då och min uppgigt är att sitta hårmodell!
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0