u're so amazing, u took the time to figure me out


  Gamla bilder på oss gänget som var hos bella igår till idag. helt ok chill.
ville bara säga att dessa personer skapade jag mycket minnen med på högstadietiden och den tiden kommer alltid finnas inom mig, att tänka tillbaka på och minnas. mosstorp hahh!

Jag är ledig imorgon (no school), så jääävla värt! En datanatt framför mig, känner inte för att sova.
Gammal musik och bilder runt om mig, älskar't fast får läskiga känslor som får mig känna precis som förr, en låt kan göra så himla mycket!!
MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0