this is my life


benjamin ♥


vi&ni!



Edward Maya - This is my life
sköna låten


im bbackk.

Dagens har bestått av taxitur från Ekängen utanför Linköping till Söderköping, odugliga östgötatrafiken!!  Inte undra på så mycket ''skolk'' från skolan som lärarna säger..

Annars har dagen bestått av basse, carro, benjamin - häng. Blev att kolla på basses innebandymatch och sen ut till min gård här hemma hos mammsen. Ännu en lugn kväll, dom behövs riktigt ofta faktiskt!

Sara & Matilda är ju i Stockholm, Globen & kollar hoppningarna antar jag. FEI. 
Så nu kommer jag in när jag är hemma och har lite bilder! hhuuuh

/Evelina

(Ser ni förresten att jag har färgat håret?  Inte mega ultablond annars som jag alltid har varit! )

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0