samma gamla visa men vet inte vad det är för låt

Eftersom vårat höstlov bestod mest av festande lägger jag upp lite bilder från helgens travader
pics from bellafelica.blogg.se  fyra halloween fester på en vecka borde räcka?

Önskar oftast att hela livet var en fest, där behövs det aldrig tänkas på måsten, släppa loss och vara glad tjej bara, underbart!
Men back to the reality, skolan har börjat igen och det känns som de vore år sen jag gjorde nått vettigt kring skolan, tjejen som aldrig pluggat heehhhh.
Bästa linjen och bästa klassen vilketfall, vi såftar,slingar, klipper, såftar, klipper, såftar osv osv .. Inget plugg alls, påriktigt!!

läs det här HAHA
Morning babes by the way
jag gick ut till min busshållsplats fem i halv åtta imorse, gick hem igen fem över åtta. fattarni?
Bussjävlarna har kört i diket och fastnat i backar så jag kommer inte till skolan, återigen kan inte östgötatrafiken fixa nått vettigt. Efter förra årets "snö-skandal" borde väl ändå inte det här vädret sabba?
SNÖ SNÖ SNÖ STORMAR DET IVILKET FALL UTANFÖR HUSET MITT ...
Älskling ligger brevid mig isängen och sussar så sött, hörs sen hörni nu ska jag värma mig.
hahahahhhahhhahahahha kan ändå inte fatta att jag bor så öde att jag inte kommer till skolan,
mami can't stop laugh either.
/MATILDA



jag och nån isabell? påväg mot lokalfest mot östra stenby -fredags


ebba , sara , bellie , lucas och sterner i östra stenby -fredags


felicia och jessica i östra stenby -fredags


jag , jesse och bellie i östra stenby -fredags


gustav?, jag , percy och jessica i östra stenby -fredags


östra stenby -fredags


jessica , sara, stoffe och jag , lokal fest i klippan -lördags


jossan, elias och jag i klippan -lördags


i klippan -lördags


hampus, bellie, jossan , jag och sebbe i klippan -lördags


i klippan -lördags

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0