it's so long ago but it's all comming back to me


pelle, jag och robbin!  en bild från början i somras då vi var på sumparty hos julia.


hej beauties!
måndag, ny vecka! Känner mig inte bekväm i dessa uttråkade vanliga dagar.. samma sak dag ut&in. Tycker de är viktigt att liva till veckodagarna, ha nått att se fram emot, jobba på sparklen lite! I have no plans tyvärr, förutom en bio med min älskling nångång i veckan och lördags planer med vänner!

ang. blloggningen: kan ibland tröttna på den här bloggen själv, känner ibland vems skull bloggar man för .. Det ända jag bloggar om ändå är ju alla bilder efter helgerna, tror även ni märker när vi tycker de är kul att blogga?

intresseklubben antecknar snart igen /m


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0